Сьогодні заклади харчування знаходяться на високому шаблі популярності, однак деякі підприємці цим зловживають.
Як захиститись від такого роду обману, читайте у даній статті.
Піцерії, суші-бари, кафе, пекарні - всі ці заклади дуже популярні у Вознесенську. Екстер'єр та інтер'єр багатьох з них не залишають байдужими нікого. Однак важливим елементом в цій справі є якість продукту, який продають ці заклади. Сьогодні редакція 05134.com.ua вирішила розказати, що робити, якщо Вам подали страву, яка зовнішньо відрізняється від картинки в меню.
Отже, якщо Вам принесли Ваше замовлення і воно:
1. Явно не таке, як в меню (за винятком випадку, коли в меню вказано, що можливі відмінності);
2. Якщо у страві не вистачає інгрідієнтів, зазначених у меню;
3. Якщо страва має неїстівний вигляд, неприємний запах або помітно несвіжі інгрідієнти;
4. Якщо страву принесли з суттєвим запізненням(у випадку якщо офіціант завірив, що страва буде готова за конкретний час), то в усіх цих випадках Ви маєте право НЕ ПЛАТИТИ за ці страви і вииагати їх безкоштовну заміну.
Якщо адміністрація відмовляється замінити Ваше замовлення і вимагає його сплатити, Ваші наступні кроки мають бути такими:
1. Залишіть запис у Книзі відгуків;
2. Оплатіть замовлення, зробіть фото страви, меню та чека
3. Зверніться із заявою до територіального органу Держспоживслужбиабо до суду про захист своїх прав як споживача.
Знайте свої права і не соромтесь їх захищати!
Також читайте:ТОП-5 подій Вознесенщини: убивства, підпали, наркотики
Підписуйтесь на наш Facebook