Протягом 2018-го року в управління звернулося 439 осіб, з них в письмовому вигляді - 129. Це на 30 звернень менше, ніж минулого року.
Про це повідомляє Вознесенське об'єднане управління Пенсійного Фонду у Миколаївській області.
Частіше за все громадяни звертались за роз'ясненням пенсійного законодавства - 222 звернення, щодо виконання рішень суду - 40, щодо перерахунку пенсій, підвищення розміру, визначення права на пенсію - 130, інші питання - 47.
Крім того, управління організувало впровадження "гарячої лінії", на яку з різних питань звернулось у 2018 році 824 особи.
Також працівники Пенсійного Фонду здійснюють виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями. В минулому році таким чином відвідали 31 особу.
Також обслуговування громадян налагоджено через веб-портал, на якому за 2018 рік зареєстровано вже 7888 громадян.
Також читайте: "Шлюб за добу" - сервіс для нетерплячих вознесенців
Підписуйтесь на наш канал Telegram https://t.me/voz05134