"Щиро «дякую» міськвиконкому Вознесенська та перевізнику за «комфортний» проїзд на роботу в понеділок зранку! Я так розумію на маршрут вранці не вийшли 10-й та 36-й?
І тому в салоні 15-го маршруту (7:35 від ринку) було дуууже «весело»! Це був просто "all inclusive"!
Всього за 5 грн ми отримали: «комфортний» проїзд, сауну, душ, тайський маса та душевне спілкування. А якщо серйозно, то це не смішно - це страшно і небезпечно для життя та здоров'я пасажирів і водія. Салон був настільки переповнений, що на зупинках залишалися пасажири, а ті хто чудом втиснувся мали небезпеку випасти з салону під час руху. На коло перед залізничним мостом водію доводилося заходити просто архі повільно, бо машина, через переповнений салон, могла просто перекинутися на бік. У мене немає питань до водія.
В мене є величезні претензії до перевізника та замовника послуг (виконкому міської ради який робить вигляд, що не знає про недостатню кількість рухомого складу у перевізника та технічний стан машин). А ще є питання до механіка перевізника який щоранку випускає машину на 15-й маршрут: ви дійсно не знаєте, що в машини несправні гальма?
Вони навіть при слабкому гальмуванні пищать на три квартала і так вже десь з півроку" - зазначила Катерина.