Робота із зверненнями громадян в Управлінні житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
Протягом 2020 року до Управління житлового-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надійшло 685 письмових звернень, які були розглянуто та надано відповіді. У порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість зросла на 229 одиниць. Переважна частина звернень пов’язані з кронуванням дерев, ремонт доріг, побутові та комунальні питання, ремонт покрівлі, вуличне та дворове освітлення, прибирання вулиць по місту, утримання собак, тощо. Питання об’єктивно та своєчасно розглядаються і жодне звернення не залишається без відповіді.
Питання організації розгляду звернень громадян є одним з найважливішим напрямків роботи Управління ЖКГ та КБ Вознесенської міської ради, де забезпечено кваліфікований та своєчасний розгляд звернень громадян, законні вимоги заявників задовольняються.