Подавати документи й оформляти субсидії доводиться в умовах карантину, коли є небажаними контакти з іншими людьми. Для цього Вам необхідно за телефоном 3-24-25 записатися на прийом до спеціаліста Управління соціального захисту населення Вознесенської міської ради.
Для призначення субсидії необхідно два документи заява та декларація, але для того, щоб їх заповнити, необхідні вірні дані, які людина не може пам’ятати, а спеціаліст при поданні заяви не може звірити у разі їх відсутності.
ЯКІ ДОКУМЕНТИ ТРЕБА МАТИ, ЩОБ ЗАПОВНИТИ НАЛЕЖНИМ ЧИНОМ ЗАЯВУ ТА ДЕКЛАРАЦІЮ НА ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ? ЩО ТРЕБА МАТИ З СОБОЮ ДЛЯ ЇХ ПРАВИЛЬНОГО ЗАПОВЕННЯ?
- паспорт або документ, що посвідчує особу громадянина, який подає заяву (також паспорти, або хоча б копії, всіх зареєстрованих та членів їх сімей);- ідентифікаційний номер заявника (також всіх зареєстрованих та членів їх сімей);- розрахункові книжки за комунальні послуги, електроенергію, водопостачання, газопостачання, та ін.- технічний паспорт для вірного заповнення декларації- довідки про доходи всіх працездатних осіб родини якщо про них відсутня інформація в податковій службі;- при можливості адресну картку з зазначенням всіх зареєстрованих осіб.- у разі якщо звернення не вперше, за останній рік, відкритий рахунок у банку, при первинному зверненні субсидія призначається в безготівковій формі через АТ «Ощадбанк».
Якщо при оформленні заяви та декларації на отримання житлової субсидії буде з’ясовано що Ваш випадок необхідно розглянути в порядку комісії, Вам буде додатково повідомлено про необхідність надання документів, які вплинуть на позитивне рішення комісії.
На сьогодні подати документи на призначення житлової субсидії можливо у 3 способи:● особисто звернутися до Управління соціального захисту населення, залишивши заяву та декларації у дистанційній скриньці;● направити поштою;● скористатись електронним сервісом Мінсоцполітики.