Миколаївське підприємство ТОВ «ТАФ сервіс» налагодило переробку заморожених продуктів способом новітньої шокової заморозки за технологією IQF.
Про це кореспонденту Укрінформу повідомив керівник підприємства Олександр Татарінов.
«Розпочинали ми з того, що заготовляли сировину для фірми по виробництву соків та напоїв «Сандора». Але згодом вирішили відкрити власне підприємство по заморозці і доставці ягід, овочів та фруктів для будь-якої категорії споживачів: від великих мереж магазинів і ресторанів - до індивідуальних. Придбали обладнання, організували виробництво, потужність якого становить близько 10 тонн на добу. За рік компанія виробляє до 400 тонн замороженої продукції», - розповідає Татарінов.
За його словами, особливістю шокової заморозки за технологією IQF є те, що вона передбачає температуру мінус 35-40 градусів. Це дає змогу зберегти в овочах та фруктах понад 90 відсотків корисних мікроелементів та вітамінів. Крім того, при миттєвому заморожуванні в потоці холоду залишаються цілими рослинні волокна і клітини – ягоди та фрукти повністю зберігають свій свіжий аромат і насичений смак при відтаванні. Також дана технологія зупиняє процеси розвитку мікроорганізмів в тканинах. А відтак, продукти з'являються на столах споживачів майже в первозданному вигляді без застосування засобів хімічного біозахисту та консервантів.
Татарінов розповів, що спочатку підприємство було створене для переробки та заморозки сировини, вирощеної саме на Миколаївщині. Ця сфера досі залишається визначальною, адже південь багатий на фруктово-овочеву продукцію. Але згодом напрямки діяльності компанії розширилися. Сьогодні тут можна придбати чорницю з Карпат, малину з Тернопільщини і навіть картоплю фрі з Голландії або Бельгії завдяки дистриб’юції. Але тут працюють лише з перевіреними виробниками, продукція яких сертифікована і відповідає усім стандартам якості. Якщо йдеться про невеликі фермерські господарства, які не мають такого сертифіката, то зразки сировини віддають на перевірку в акредитовані лабораторії. Продукція також проходить вхідне тестування вже безпосередньо на підприємстві за такими критеріями як колір, смак, розмір, зрілість. Потім її ретельно миють, нарізають різними способами, калібрують, бланшують, пакують тощо.
«Цього року плануємо відкрити власну лабораторію для перевірки якості», - поділився напрацюваннями власник підприємства.
Клієнтами компанії на сьогодні, окрім індивідуальних замовників, є хлібзаводи, кондитерські, підприємства громадського харчування, ресторани, кафе, виробники наповнювачів, пастили, соусів.
Для зручності замовників компанія використовує різноманітне пакування вагою від 0,5 кг до 25 кг. Тут також є власний інтернет-магазин «Ягідка in UA», де будь-яку продукцію можна придбати не виходячи з дому, що дуже актуально нині в період пандемії.