Здійснюючи програму Президента «Велике будівництво», шляховики цього року показали вражаючі результати. У всіх чотирьох територіальних одиницях (колишніх 19 районах) Миколаївської області сьогодні реконструюються та будуються автодороги.
Завдяки згуртованій роботі виконавчої влади на чолі з головою ОДА Віталієм Кімом та депутатським корпусом під керівництвом Ганни Замазєєвої, на ці види робіт було виділено достатню кількість бюджетних коштів. Результат, як кажуть, очевидний. Сьогодні у 34 населених пунктах області проведено капітальний ремонт доріг.
Підрядні організації, які ведуть дорожні роботи, здебільшого зареєстровані в Миколаївській області, найбільший з них – «Миколаївавтодор». В рамках експлуатаційного ремонту комфортний проїзд на дорогах регіону цього року був забезпечений на ділянці загальною довжиною 286,7 км, а капітально відремонтовано 58,4 км доріг.
Слово – директору ПП БФ «Миколаївавтодор» Сергію Шульгачу:
— Мені подобається професія, якою займаюся десятки років, вона приносить реальну користь людям. Все моє життя – це дорога. У всіх сенсах необхідно рухатися вперед, освоюючи нові технології, сучасну техніку. Шляховики завжди у русі – така робота.
Цього року, завдяки керівництву області: голові ОДА Віталію Кіму та голові облради Ганні Замазєєвій, а також депутатському корпусу, вперше було проведено тендер на три роки, що дало змогу отримати додаткове фінансування на утримання доріг місцевого значення.
Разом з тим є проблеми, які поступово вирішуються, але не ліквідовані в повному обсязі. Наприклад, ми несемо гарантійні зобов’язання на виконані роботи, а водночас по автошляхах регулярно рухаються фури з перевантаженням. На жаль, не всі аграрії хочуть дотримуватися правил.
Не менш болісна проблема – спил зелених насаджень. Щоб прибрати воду з покриття, необхідно провести планування узбіччя. А коли дерева ростуть на кромці проїжджої частини, то для забезпечення безпечного руху необхідно їх спиляти. Ми їх спилюємо та стикаємося з тим, що за ліквідацію самопророслих рослин правоохоронні органи відкривають кримінальні справи.
Вважаю, що депутатам облради, спільно з управлінням екології ОДА, необхідно розробити програму, яка забезпечила б правильне утримання доріг з урахуванням ліквідації аварійних насаджень.
Окремо хочу подякувати за об’єктивність і завжди за конструктивні зауваження заступника голови ОДА Ігоря Кузьміна, який регулярно проводить виїзні наради на наших об’єктах.
Слово – заступнику голови ОДА Ігорю Кузьміну:
— Упевнений, що реалізація програми Президента «Велике будівництво» – це шанс для Миколаївщини. Шанс на економічний та соціальний розвиток. Вважаю себе командним гравцем. Комфортно працювати, коли є постійна підтримка та розуміння з боку голови ОДА Віталія Кіма.
Сьогодні будуються та ремонтуються соціально значущі об’єкти, мости, дороги. Такого обсягу робіт не бачила не лише наша область, а й Україна за роки незалежності. У розвитку регіону є частка праці нашої команди під керівництвом Віталія Олександровича Кіма.
Цього року добігає кінця сезон дорожнього будівництва в нашому регіоні, зробити вдалося чимало, але попереду ще багато роботи та кілометри автошляхів, які ми обов’язково збудуємо. Роботи проводяться за бюджетні кошти, тому і якість, і терміни контролює та контролюватиме голова ОДА та особисто я.
У цілому нині роботою підрядних організацій задоволений. Сподіваюся, що й надалі шляховики не підведуть.
Слово – депутату Миколаївської обласної ради від партії «Слуга народу», голові постійної комісії облради з питань промислової політики, підприємництва, транспортної інфраструктури, водогосподарського комплексу, енергетики та енергозбереження, зв’язку та цифровізації Миколаївської облради Івану Кухті:
– Якщо говорити загалом про Миколаївську область, то стільки коштів на ремонт доріг нам не виділялося ніколи. Це не лише великі магістралі, які ремонтуються в рамках програми «Велике будівництво», щоб привести наші «транспортні артерії» до належного стану, а ще й ремонт та експлуатаційне утримання доріг місцевого значення. Цього року ми перерозподілили близько мільярда гривень. Розумію, що за ці кошти вирішити всі проблеми за один рік просто неможливо, але є досягнення, про які варто говорити. Наприклад, дорога до села Горохівка Воскресенської ОТГ, де люди багато років намагалися добитися допомоги від влади.
Якщо говорити про мій округ, то в рамках експлуатаційного утримання доріг проведено ямковий ремонт на території Горохівської ОТГ, а саме від села Горохівка до села Баратівка та Снігурівської ОТГ від Снігурівки до села Василівка.
Крім того, в рамках ремонту комунальних доріг відремонтовано вулицю у селі Горохівка – центрі Горохівської громади. У Широколанівському ОТГ відремонтовано дорогу до села Ясна Поляна та заплановано по 1-ій вулиці у селах Широке та Новопетрівка. Це ті об’єкти, які були включені за моєї ініціативи. В рамках експлуатаційного утримання кожен колишній район отримав відповідний обсяг коштів, на які проводилися поточні та капітальні ремонти в інших ОТГ та громадах району та області.
В одній статті неможливо розповісти про всі об’єкти 2021 року, тому, наприклад, розповімо про декілька з них. В рамках експлуатаційного утримання шляховики закінчують ремонт дороги 0150101, загальною протяжністю 20 км, вона з’єднує Арбузинку з селищем Олександрівка. Місцеві жителі не дадуть збрехати, що на цій ділянці десятками років не було нормального проїзду.
Відремонтована дорога 0151303 «Криве Озеро — Три дуби — Голоскове», загальною довжиною до 12 км. Вона проходить через весь, нещодавно, Кривоозерський район, пов’язує населені пункти Криве Озеро, Бурилове, Сорочанка, Три дуби, Голоскове. Тут було зроблено ямковий ремонт, ремонт картами.
На дорозі Первомайського району 0151806 «Кримка — залізничний Кам’яний Міст» дорожні будівельники провели аналогічні роботи: ямкові роботи, ремонт картами, посилення узбічь та очищення їх від порослі та дерев. Ця автомагістраль, крім того, що з’єднує населені пункти, ще з’єднує дві дороги державного значення – Р-75 та М-13.