• Головна
  • Про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську
20:25, 11 січня 2022 р.

Про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську

Про роботу Центру надання адміністративних послуг у м. Вознесенську

Для якісного надання адміністративних послуг громадянамміста Вознесенська функціонує Центр надання адміністративних послуг (далі – Центр).

В приміщенні Центру бажаючі можуть отримати повну інформацію щодо переліку документів, необхідних для отримання відповідної адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення; надати заяву на отримання відповідної послуги та отримати результат з розгляду заяви.

Прийом суб'єктів звернення здійснюють адміністратори та державні реєстратори юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців згіднографіку роботи Центру.

У березні 2021р. затверджений новий графік роботи Центру:

Графік роботи Центру:

Понеділок, середа, четвер– з 08.00 год. до 17.00 год.;

вівторок– з 08.00 год. до 20.00 год.;

п'ятниця– з 08.00 год. до 16.00 год.;

субота– з 08.00 год. до 15.00 год.

Час прийому суб’єктів звернення:

Понеділок, середа - субота– з 08.00 год. до 15.00 год.;

вівторок– з 08.00 год. до 20.00 год.

Без перерви на обід.

Вихідні дні: неділя.

За окремим графіком у приміщенні Центру надають консультації суб’єктам звернень представники Вознесенського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян Головногоуправління Пенсійного фонду України вМиколаївській області (перша та третя середа місяця з 14.00 год. до 16.00 год.).

Протягом 2021 у Центрі відбулися структурні зміни у відділах управління надання адміністративних послуг апарату Виконавчого комітету Вознесенської міської ради (далі – управління). З метою удосконалення надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців збільшено кількість державних реєстраторів у даній сфері. Створений відділ організаційної роботи управління.

Створено віддалене робоче місце адміністратора Центру у Новогригорівському старостинському окрузі за адресою: 56522, Миколаївська обл., Вознесенський район, с.Новогригорівка, вул.Самосенків,79-а.

Графік роботи віддаленого робочого місця адміністратора Центру:

Понеділок – четвер– з 08.00 год. до 17.00 год;

п'ятниця– з 08.00 год. до 16.00 год.

Обідня перерва:– з 12.00 год. до 12.48 год.

Вихідні дні: субота, неділя.

В результаті підписаного 20 липня 2021 року договору про співробітництво територіальних громад у формі реалізації спільного проєкту «Забезпечення розвитку Територіальної громади міста Вознесенська, Бузької сільської територіальної громади, Прибужанівської сільськоїтериторіальної громади, Дорошівської сільської територіальної громади через спільне надання якісних і доступних адміністративних послуг суб’єктам звернень» у Центрі створено додаткове робоче місцеадміністратора, якийз 02.08.2021 року приймає мешканців із зазначених вище громад. Даний проєкт реалізуєтьсяшляхом запланованого співфінансування громадамивитрат на утримання та матеріально – технічне забезпечення цього робочого місця.

У зв’язку з зазначеним вище прийняті наступні документи:

1) положення про відділ ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська управління,затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.02.2021 №81;

2) положення про відділ надання адміністративних послуг управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.02.2021 №82, від 12.03.2021 №142 та від 25.06.2021 №286;

3)положення про відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 12.03.2021 №143;

4) рішення Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №6 «Про створення віддаленого робочого місця адміністратора Центру»;

5) Положення про Центр, затверджене рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №7;

6) Регламент Центру, затверджений рішенням Вознесенської міської ради від 19.03.2021 №8;

7) положення про відділ організаційної роботи управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 14.05.2021 №217;

8) положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління, затверджене рішенням виконавчого комітету Вознесенської міської ради від 25.06.2021 №287;

9) розпорядження міського голови від 09.06.2021 № 73-р «Про створення комісії з підготовки проєкту договору про співробітництво територіальних громад та затвердження її складу»;

10) рішення Вознесенської міської ради від 18.06.2021 №6 «Про схвалення проєкту договору про співробітництво територіальних громад у формі реалізації спільного проєкту».

У Центрі надаються 232 адміністративні послуги відповідно до рішення Вознесенської міської ради від 20.03.2020 р. №2 «Про внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі». З переліком можна ознайомитися на інформаційному інтернет - порталі Територіальної громади м.Вознесенська у розділі «ЦНАП» за посиланням http://voz.gov.ua/perelk-admnstrativnih-poslug.html.

В даний час ведеться робота щодо внесення змін до Переліку адміністративних послуг, які надаються в Центрі відповідно до розпорядження КМУ від 16.05.2014р. «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг».

Також суб’єкти звернень можуть отримувати деякі державніпослуги в електронному вигляді через портал Дія за посиланням: https://diia.gov.ua./. У Центрі суб’єктам звернень є можливість самостійно звернутися за отриманням адміністративних послуг, які надаються в електронній формі через портал Дія, за допомогою безоплатного використання ними місця для обслуговування.

Консультації у сфері надання адміністративних послуг можна отримати у телефонному режимі за телефонами: 3-27-09, ( 3-21-38 - питання державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) або через електрону пошту:[email protected].

Зметою удосконалення процесу організації надання консультацій у березні 2021 запроваджено онлайн консультацію з адміністративної послуги у сфері перереєстрації місця проживання особи шляхом заповнення онлайн-форми за посиланням: https://docs.google.com/.../1FAIpQLSdMBtXVso.../viewform.

Протягом2021р. працівниками Центру надано 30561 адміністративних послуг, що на 1% менше відповідно до аналогічного періоду 2020р. (див. Таблиця 1).

За звітний період складено 355 постановпро адміністративне правопорушення з винесенням адміністративного стягнення у вигляді попередження в частині проживання особи без реєстрації місця проживання, що на 71% більше у порівнянні заналогічнимперіодом минулого року (207).

За 2021 р. надійшло до виконавчих органів Вознесенської міської ради через Центр608 звернень, що на 12% менше відповідно до аналогічного періоду минулого року (693) (див. Таблиця 2).

Серед усіх звернень, що надходять до виконавчих органів Вознесенської міської ради найбільш питому вагу складають звернення у сферах житлово - комунального господарства та соціального захисту населення.

У сфері звернень громадян протягом звітного періоду прийняті наступні документи:

розпорядження міського голови від 26.05.2021 №66-р «Про внесення змін до

графіку проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради»;

розпорядження міського голови від 11.06.2021 №75-р «Про внесення змін до

Порядку організації та проведення особистого прийому громадян вищим керівництвом Вознесенської міської ради».

Крім відповідних державних реєстрів, працівники Центру працюють в системі електронного документообігу. За2021р. до Центру надійшло 18873 вхідних документів – 59 % від всіх вхідних документів до виконавчих органів Вознесенської міської ради. За звітний період зареєстровано 10130 вихідних документів, що складає 66 % від всіх вихідних документів відвиконавчих органів Вознесенської міської ради.

Протягом звітного періоду здійснено матеріально - технічне забезпечення Центру:

придбано 3 принтера на суму 25722 грн. з метою забезпечення робочих місць

комп’ютерною технікою головного спеціаліста відділу ведення реєстру Територіальної громади міста Вознесенська та адміністраторів відділу надання адміністративних послуг управління та меблі на суму 5450 грн.;

встановлено 2 кондиціонери у фронт - зонах Центру на суму 21180 грн. з метою

створення комфортних умов для прийому суб’єктів звернень.

З питання оплати за наданняадміністративних послуг у Центрі, то в даний час є можливість оплатити адміністративний збір через інтернет- банкінги різних банківських установ за допомогою безоплатного використання місця для обслуговуванняв зоні очікуваннядля відвідувачів. Також у приміщенні Центру встановлений платіжний термінал.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності працівників Центру. Працівники Центру постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, які організовують Міністерство цифрової трансформації України, Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Одеса) та внутрішніх навчальних заходах з питань змін, роз’яснень діючого законодавства та впровадження адміністративних послуг.

В цілому, працівники Центру і надалі будуть працювати над розширенням переліку адміністративних послуг та підвищенням якості обслуговування суб’єктів звернень.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Вознесенськ
live comments feed...