• Головна
  • S.T.A.L.K.E.R. 2 встановив рекорд з продажів: Максим Кріппа розкрив деталі успішного релізу
11:00, Вчора

S.T.A.L.K.E.R. 2 встановив рекорд з продажів: Максим Кріппа розкрив деталі успішного релізу

S.T.A.L.K.E.R. 2 встановив рекорд з продажів: Максим Кріппа розкрив деталі успішного релізу, фото-1

20 листопада цього року відбувся реліз гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl, яка швидко завоювала увагу гравців та окупилася за рекордно короткий час. Український підприємець Максим Кріппа розповів Forbes про запуск гри та перші доходи від продажів. Як уточнює видання “Фокус Києва”, прибутки почали надходити вже в перші години після релізу.

Максим Кріппа став власником частки компанії GSC Game World у 2020 році. Саме ця студія працює над серією ігор S.T.A.L.K.E.R.. На момент придбання у команді налічувалося лише 65 співробітників. Протягом чотирьох років компанія значно розширилася, і сьогодні в ній працює 470 спеціалістів. З них 270 продовжують свою діяльність в Україні, тоді як інша частина команди працює з-за кордону.

Під час створення продовження легендарної гри S.T.A.L.K.E.R. команда GSC Game World прагнула зберегти автентичну атмосферу серії. Засновники франшизи, Євген та Марія Григоровичі, відіграли ключову роль у стратегічному розвитку проєкту, забезпечивши вірність оригінальним ідеям.

Розробники уважно стежили за трендами індустрії відеоігор, інтегруючи сучасні технології та нові елементи в геймплей. Незважаючи на численні труднощі, GSC Game World вдалося створити продукт, який отримав позитивні відгуки від спільноти.

Проєкт потребував значних фінансових вкладень, що обчислювалися десятками мільйонів доларів США. Проте зацікавленість гравців у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl перевершила всі очікування. Витрати на розробку окупилися вже через 36 годин після старту продажів. За цей період було продано понад мільйон копій гри.

Крім того, гра набула популярності на стрімінгових платформах. У листопаді загальний час переглядів на Twitch досяг 20 мільйонів годин.

Бізнесмен Максим Кріппа зазначає, що команда GSC Game World приділяла значну увагу підтримці мотивації співробітників та уникненню вигорання. Основний акцент робився на якості геймплею, адже після релізу його неможливо суттєво змінити, на відміну від технічних недоліків, які можуть бути виправлені оновленнями.

Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 став знаковою подією для української ігрової індустрії, показавши високий рівень розробки та інтерес до локальних проєктів на міжнародній арені.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
live comments feed...